RSS Feed

Tofu s avokádem

Mohlo by se zdát, že snídat mixované tofu se stane po určité době lehce fádní, ale můžu říct, že i po možná půl roce, kdy ho snídám, mě nepřestalo bavit..je to jídlo, které má nekonečné množství variant a stačí jen popustit uzdu vlastní kreativitě. O tom jak bude vypadat moje snídaně, vždycky rozhoduje několik věcí,

1. moje ranní nálada a to na co mám chuť

2. co mám pocit, že do sebe výživově potřebuju dostat

3. co doma najdu 🙂

takže dnešní rano přineslo tuhle kombinaci

Základem je mixér…na rovinu, ja se s tím moc nepářu a dělám si ráno tak jednoduché jak to jen jde, tudíž do mixéru naházím vše co chci a pak už jen rozmixuji do hladka.

Dneska to tedy bylo 100g tofu, 1/2 avokáda, banán, 2 lžíce kokosu a lžíce hořkého kakaa (železo), lžička slunečnicového oleje, trocha vody (dle potřeby, aby tofu mělo dobrou konzistenci).

A navrch – 1/2 kiwi, mandle a drcené konopné semínko….ideální kombinace 😉

Zanechat Odpověď

