RSS Feed

Ořechy..banány..tofu

Dneska jsem se vzbudila s extrémní chutí na něco hodně sladkého…myslím, že jíst cukr, tak bych byla schopná si dát několik lžiček 🙂 naštěstí cukr doma ani nemáme. Takže se moje chuť na sladké odrazila ve snídaňovém mixu….pořád akorát přemýšlím nakolik jsou banány zahrnutelné do paleo diet a nakolik ne….ja se s tím vypořádávám tak, že se je snažím jíst převážně jen dopoledne a ne víc než dva…(ok, ještě občas po náročném tréninku)..ale teď už k receptu…

jako obvykle 100g tofu, 2 banány, dvě hrsti vlašských ořechů, hrst slunečnicových smínek a menší hrstka lněných smínek, lžička skořice a lžička oleje z vlašských ořechů

V tomhle postupu je lepší si nejdříve rozmixovat semínka s ořechy a pak  k tomu přihodit zbytek….zaleží jak moc zralé máte banány, ale myslím, že ještě v kombinaci se skořicí (která, podporuje rychlost trávení) to chuť na sladké celkem spolehlivě uspokojí…

2 responses »

  1. Mixovala jsem si dnes k snídani a je to vážně dobrota. Nenapadlo by mě dělat kaši z tofu 🙂 Jen jsem místo banánů, které nebyly po ruce, dala jedno jablko a trochu jablečného pyré. I když se to nezdá, je to celkem velká porce, takže co se týče mě, nají se z toho dva lidi 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

