RSS zdroj

Prosincové obědy II.

Dneska je to se špatnou fotkou…..chvíli jsem přemýšlela zda jí sem vůbec dávat….musela jsem použít pracovní foťák, jehož funkce se mi moc nepodařilo odhalit… takže tahle fotka je jediná použitelná a ještě se mi nelíbí…

Dnešní jídlo je spíš jen inspirací co se dá zkombinovat k tomu udělat si dobré jídlo. Není to náročné na přípravu a zajistí to rychlý oběd v práci.

obsah: zelené fazolky, avokádo, cibule, uzené tofu, uzený tempeh, olivový olej, ořechy

Takže co to všechno je – zelené fazolky (já je teď v zimě kupuji mražené…četla jsem zajímavý článek o tom, že v období, kdy se určitá zelenina, ovoce nepěstuje je lepší mražené, protože to je sklizené a vyprodukované v době kdy je sezóna…i když nakolik to dneska může platit). Každopádně zelené fazolky mražené a jen uvařené v horké vodě, jedno avokádo nakrájené na plátky, zakapané olivovým olejem a rychlá směs z tofu a tempehu, která vznikla nakrájením jedné cibule, kterou necháme osmahnout, na ní přihoďte hrst ořechů, na kostičky nakrájené uzené tofu, vedle na pánvičce na sucho orestujte na tenké plátky nakrájený uzený tempeh a potom ho přihoďte k tofu a ořechům. Hotovo 😉

Zanechat Odpověď

