RSS zdroj

Lednové obědy I.

Posted on

Postrádám tvořivost ve vymýšlení názvů jídel. Proto je budu jen číslovat. Možná je to nepraktické vzhledem k tomu, co můžete čekat a jak recept najít. Ale je to neustálý proces 🙂 tak třeba jednou na řadu přijdou i názvy.

Dneska je to zase další z řady jednoduchých jídel co vytvoříte doma během 20 minut. Myslím, že tu celkově receptů nad 20 minut bude poskrovnu. Zas tak vařit mě nebaví….

Tohle je jídlo a příspěvek po celkem dlouhé době. Ne, že by nevznikala dobrá jídla, ale spíš nebyl foťák a chuť.

Ale už k receptu. Tenhle recept by se dal zařadit do škatulky „Scrambled tofu“, něco jako míchané tofu. Na oleji jsem lehce orestovala cibuli, na ní přihodila červenou papriku, řapíkatý celer a kousky uzeného tofu. Nechala chvíli na pánvi dokud paprika nebyla trochu propečená. V téhle fázi jsem přidala rozmačkané bílé tofu a slunečnicová semínka. Do vzniklého mixu jsem přidala čerstvě namletý pepř, kari koření a směs koření na steak. Lžíci sojové omáčky a olivového oleje. Po promíchání je dobré nechat směs na pánvi na cca 10 minut, než se vše lehce opeče. Do hotového jídla jsem přidala sojové klíčky.

(co se týče pro orientaci množství, vařila jsem pro 4 lidi : 1 červená paprika, 2 řapíky celeru, 400g bíleho tofu, 100g uzeného tofu, 2 lžíce slunečnicových semínek, cca

Jednoduché 😉

Zanechat Odpověď

