RSS zdroj

Mandlová mouka

Posted on

Nadchlo mě, že paleo dieta nutně nevylučuje pečení. Což ji pro mě dává úpně nový rozměr… Většina receptů se skládá z mandlové nebo kokosové mouky. Já se dnes rozhodla vyzkoušet mandlovou mouku Dá se koupit v Country Life, ale je docela drahá (celkem malý sáček z 90kč), tak jsem se rozhodla udělat si svou domácí. Mimoto i kdyby tak drahá nebyla baví mě víc udělat sisvou vlastní.

Rozhodla jsem se dělat mouku z loupaných mandlí, použila jsem 250g mandlí. Asi nemusím popisovat, že jsem je nejdříve spařila horkou vodou a oloupala..

Potom jsem je naházela do mixéru a mixovala po krátkých úsecích dokud jsme nezískala něco co připomínalo mouku. Je potřeba mixovat vždy max. 20 vteřin v kuse. Pokud budete držet mixér déle, riskujete, že se vám brzy začné dělat spíš mandlové máslo.

Mandlová mouka je celkem vlhká a není tak sypká jako mouka normální, ale péctse z ní dá. Těším se na nějaký sladký recept co vytvořím a příště se ji chystám vyzkoušet z neloupaných mandlí 🙂

PS. Fotka je vykradená.

Zanechat Odpověď

