RSS Feed

Jaro.Hory.Jídlo.

Chvilku jsem přemýšlela nad tím, že by na fotkách mělo mít jídlo hlavní roli. Pak spíše nad tím, že moje (aka vlkovi) fotky nějakým způsobem odrážejí  atmosféru, která okolo jídla byla. Včera jsem zrovna měla rozhovor s jedním svým kamarádem, že je potřeba z jídla dělat událost, dávat mu příběh. Vnímat ho a ne jen v běhu něco zhltnout. Užívat si jeho přípravu a tím i víc přemýšlet nad tím co bude to co sním a co to mému tělu přinese…Tudíž, tahle fotka je spíš o horách. O jaru. O tom jak moc mě nebaví teď sedět v pražském bytě, koukat na déšť a obrazovku počítače.

Ale blíže k receptu, jedná se znovu o zkombinování dostupných druhů bílkovin do chutného jídla. Mám pocit, že všechny součásti tohoto receptu už tu byly tisíckrát…:)

1 uzené a 1 marinované tofu nakrájené na tenké plátky, žampióny, tempeh (marinovaný od vittal, rozpadá se), hořčice, sůl, cibule, paprika, kedlubna, mrkev, olivový olej, koření.

A kéž bych si pamatovala co s tím dál… budete muset zapojit fantazii, tvořivost a veškerý kuchařský um… polepším se, slibuji 🙂

Zanechat Odpověď

