RSS zdroj

Kokosová šlehačka

Posted on

2013-02-03_1359886704

No, myslím, že kvalita fotek na veganpaleo se rozdělí do dvou typů, krásné fotky a instagram shit 🙂 jenže – blog často čeká na fotky (aby byly krásné) anebo dost jídla nenafotím, protože zrovna není foťák. A jsou věci o které Vás nechci ochudit – třeba, jak splnit své chutě na šlehačku…a myslím, že právě neděle po celém týdnu dřiny v tělocvičně si zaslouží něco speciálního, no ne? A šlehačka z kokosového mléka je naprosto výborná, společně s ovocem a praženými madlemi vytvoří perfektní dezert po kterém už nebudete mít chuť jíst nic jiného.

Příprava jako obvykle celkem triviální, vše co budete potřebovat : šlehač a plechovka kokosového mléka. Jako obvykle doporučuji kokosové mléko Albert, ale s jakýmkoli jiným – otevřete plechovku a oddělte tekutou a pevnější část. Kokosový krém (pevná část) dejte do misky a šlehačem vyšlehejte do podoby krémové šlehačky. Pokud milujete čokoládu tak jako já přidejte před šleháním dvě lžičky kakaa.

Nemůžu se už teď dočkat na letní období jahod a mačkané jahody s kokosovou šlehačkou.

3 responses »

  1. V jednoduchosti je síla a kokos je úžasný 🙂 Co nevidět vyzkouším. Btw – měla bych nějaké dotazy k výživě vs. cvičení; kdyby sis našla chvilku, mohla bys mi, prosím napsat? Díky a hodně štěstí ve sportu a vaření 🙂

    Odpovědět
    • Ahoj,

      urcite, rada se podělím o své zkušenosti.

      Odpovědět
      • A mohla bys mi na sebe dát email, případně mi napsat na můj, ať máme nějaký pořádný kontakt než tady? 🙂 Mám spoustu otázek, jak ses k crossfitu dostala, s jakým „základem“ jsi do toho šla (fyzička, předchozí cvičící zkušenosti), jak se změnilo stravování při intenzivním tréninku atd. 😀 Mám toho opravdu hodně k dotazování… ale klidně mě můžeš poslat do zádele, jestli to bude moc 🙂 Já jsem veganka sedmým rokem, cvičení jen fitko, ale ten crossfit mě láká, jen si nevěřím, že bych to dala. Přítel to tak nějak cvičí sám o sobě – nevím, jestli je v Brně nějaký gym? Atd. atd. Tak pls kdybys mi mohla odepsat už na můj mail a tento komentář ani nezobrazuj, to už s tou šlehačkou moc nesouvisí…:-D Moc díky a zatím se měj 🙂 J.

Zanechat Odpověď

