RSS Feed

MALÉ PODVODY

Jak už bylo napsáno, paleo diet je založená především na konzumaci velkého množství masa. Což není nic z čeho bude srdce veganů a veganek plesat, že:)

Takže co s tím, když veškeré zdroje proteinu a velká část našeho jídleníčku se najednou ocitá na černé listině? Jo, je tam sója a veškeré luštěniny…což není zrovna pozitivní.

Ale je tedy čas na malý podvod, při zkoumání a pročítání mnoha blogů, stránek a tak jsem došla k jednomu závěru : pokud člověk nejí maso je možné udělat nějaké ústupky:

1. přidat do jídelníčku některé druhy luštěnin, ale vždy naklíčené nebo vařené jedná se o cizrnu, fazole a čočku. Všechny jejich druhy.

2. přidat do jídelníčku sojové výrobky, ačkoli sója je na black listu, a to ty, které mají vysoký podíl bílkovin. Bílé tofu, tempeh, sojové maso.

pokud chcete být paleo diet co nejblíž – porušujte jen jedno pravidlo – a to přidání sóji!!!

no, moc toho není, ale základ dobrý, ne?

Takže veganská paleo diet není úplně tak stoprocentní v porovnání s klasickou, protože v důsledku vynechání masa, je potřeba získávat bílkoviny jinak a tudíž ustoupit luštěninám a sóje (tofu, tempeh).

VEGANS ARE ALLOWED TO CHEAT A BIT.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: